Onsdag

Varit halvfint väder idag. Vi gav oss ner till stranden men ja, då kom molnen. Vi stack hem efter ett tag och har varit lite i trädgården bara. Fotat lite, dock inget kul..

Matchen igår då ja, slutade 1-1, som Trelleborgare som såg två andra Skånelag spela så rör det mig inget :P Dock är stämningen där inne så fin, inte för att jag vill, men lite synd är det att man inte är ljusblå. Haha, nej, det är synd att TFF inte har den stämningen på Vångavallen. Alla står upp och sjunger och håller på hela matchen, men men.. Rent fotbollsmässigt var det annars en okej match, inget spektakulärt som hände direkt.

Shopping imorgon? Maybe.

Bilderna är tagna med mobilkamera, därav den dåliga kvalitén. Men sånt här fint tifo var det iaf, hade kostat många tusen för dem.
image282

Kommentarer
Postat av: Carro

Du hade en nice blogg ! :)

2007-08-08 @ 19:12:47
URL: http://acmd.blogg.se
Postat av: anna

va lite så för mig med..kom äntligen igång med springadet igen i våras och skadade sen foten..sen fick jag mega förkylning och bronkit...och sen orkade jag inte ta tag i det igen förrän förra veckan.
kram på dig!

2007-08-08 @ 19:58:03
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0