Mm, donuts

God middag. Aldrig skönt att vakna av att telefonen ringer, haha :P Men men, man skulle ju upp ändå. Har drömt lite skumt inatt igen. Bland annat att min kompis var död, men hon levde sen igen som tur var! :(
Drömde med att jag var vid ett böljande landskap och skulle fota så öppnar jag min kameraväska så är där bara min kompaktkamera! Haha, katastrof :P
Sen drömde jag att jag åt en ordentlig frukost, haha :S moget..

Idga trodde jag det skulle vara sol så jag kunde fota lite, men ack det är bara molnigt. Ja, vissa säger att det är bäst att fota när det är såhär, men jag ska fota min fina stad hade jag tänkt och den gör sig bäst i solljus :P

Håller på att kolla på en systemkamera nu, tur att jag inte har råd, så har jag tid att kolla upp allting, haha, men jag förstår fortfarande inte det där med brännviderna när man ska välja objektiv. :/

Jag frågar ännu en gång vad ni tycker jag ska ha på min hemsida. Då menar jag inte min blogg, utan en hemsida, kommer som sagt att visa mina foton. Vad för mer roligt kan man ha där? Tack ni som redan svarat :)

Lite munkar från igår, chokladen var knappt god medan jordgubben var skitgod :P
image273

Kommentarer
Postat av: Karin

UNDERBARA bilder:)

2007-08-03 @ 12:36:22
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karin

TACK:)

2007-08-03 @ 15:37:45
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Caroline

mm jag älskar den rosa äter alltid den med hustler dricka ;D
men chokladen är oxå jättego'

2007-08-03 @ 18:12:13
URL: http://lakritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0