Malmöfestivalen

Yes, fredag.. En hel vecka sen vi började vår roadtrip nu.. ja, tiden går fort.

Idag börjar vissa skolan, haha, jag kunde ligga och sova länge :D Men men, om en vecka börjar jag med.. :P
Ska in på malmöfestivalen idag är det tänkt, käka lite och kolla på fyrverkerier och the Ark, haha, så är det.

Mikaelifesten (Palmfestivalen) börjar idag också i Trelleborg, men jag ska dit imorgon och se om det händer något kul..

Hrm, tror inte jag har något annat kul och säga. Är själv nu så sitter och kollar på lite Family Guy, South Park och American dad, finns inget annat att göra helt själv. Läser även lite bloggar och kollar igenom bilderna. Kanske skulle ta och rensa, men kan jag ju inte göra på denna datorn, jaja, whatever.. :P

Ahlgrens bilar fick man med i den Simpsonspåsen som är med på en av bilderna. Alla bilar smet ur påsen!
image299

Kommentarer
Postat av: anna

åh bra böcker på bilderna också -roliga bilder =)
haha var gång jag läser ordet Malmöfestival ser jag bara "tiffany" i Hipphipp framför mig..haha
kram!

2007-08-24 @ 18:29:52
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: ceatrix

vart i spanien är du på bilden med colaburken? eller är det bara ett spansktalande land? :)

2007-08-24 @ 21:08:13
URL: http://ceatrix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0