Höst hej

Solen är framme, skönt. Men det blåser, innan idag regnade det också jättemycket. Hej hej höst!

Friidrott är kul, mycket svenskt, Erica Mårtensson sprang precis, blev näst heat i sin semifinal, men det var bra av henne ändå. Mustafa sprang innan, blev 4:a. Ja, kenyanerna skulle dragit på tidigare så inte Musse behövt det när det var 3 varv kvar. Det var en som sprang rakt in i ett hinder, aj aj, det såg ut att göra riktigt ont.

800-metersfinalen var med rolig. Men jag undrar vad som hände med Maria Mutola? Hon la bara av. Var hon trött eller?

Har blivit lite mer klok på höstterminen i alla fall. SM står för statistisk mekanik, medan QM står för kvantmekanik. Då vet man det. Så blir nog en hård termin, matteteori, statistisk mekanik och ett projekt den första tiden. Usch det blir hårt Knutte. Känner att jag måste pigga uppmitt korridorrum för att orka. Har ju dock mina kära fiskar och pojkvännen lite närmare än förra året, så det ska nog gå bra. Men jag har planer för mitt rum, mouhaha, nej okej, det är typ bara att skriva ut nån bild till tavla och lägga alla lappar på rätt ställe, haha :P Jag har dock väldigt svårt för at välja några bilder att skriva ut, att det kunde bli såhär..

Jag tycker inte det ärlika kul att fota när det inte är sol. Men jo det blir en helt annan sak i bilderna, men men, olika smak.. Stockholm här i alla fall.
image310

Kommentarer
Postat av: Karin

hamnade i söderhamn när jag var 3 å i gävle när jag var 18:p

2007-08-28 @ 14:59:07
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: anna

ja gumman..allt talar ju mer o mer för att en liten hund vore rät..haha
haft en bra kväll?
kram!

2007-08-28 @ 21:16:58
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: My

japp nu äre höst.. kallt och blåsigt :(

2007-08-28 @ 21:56:48
URL: http://sweetiie87.blogg.se
Postat av: Anonym

åh bilden va fin!

2007-08-28 @ 22:30:42
URL: http://lakritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0