Grillning

Tralala.. Ja, jag blev klar med allt igår i tid innan folket kom. Kändes som om jag hade mycket tid sen helt plötsligt sprang tiden iväg.

Det hade regnat hela dagen så ingen trodde på en lyckad grillning, men jo grillning blev det, vi kunde till och med sitta ute, det ni! Det var skönt väder och trevligt folk. Bra. :P Sen blev det en omgång kubb som snabbt tog slut, men varför ska vi inte nämna.. Vi drog oss sedan inåt då det var mörkt och kallt ute, haha. Var trevligt då med, lite snacks käkades och det lyssnades på gamla låtar. :P

Jag måste nog ner i stan idag, ta ut pengar och fylla på min mobil och köpa något i neccesärväg, behöver något att ha mina smycken in, neccesär kan väl funka till det? Inte hemma då, utan när man ska ha dem med sig, haha :P Anyway..

Jag måste packa! Ska på en liten roadtrip imorgon ju, (vi tre som är längst ner på bilden typ) så då måste jag packa klart. Bränna lite musik och sånt att ha i bilen, haha, blir lite låtar som vi hade i Magaluf förra sommaren och sen lite annat, men jag har typ ingen musik på denna datorn, så vetti vad jag ska bränna :/

Bilder från igår, har inte kollat igenom dem så noga men ja:
image293

Kommentarer
Postat av: Karin

haha jaså
trevliga bilder:)

2007-08-16 @ 18:09:17
URL: http://Karinolofsson.blogg.se
Postat av: Anonym

hade så roligt på er roadtrip imorrn :D

2007-08-16 @ 18:25:09
URL: http://www.pernillaelisabeth.blogg.se
Postat av: Niklas

Jag vet varför det gick så snabbt. Det var för att ena laget var bättre än det andra. Och inte så lite bättre heller. Mohahaha!

2007-08-16 @ 18:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0