Fyrverkerier

Hej hej lördag igen. Igår var vi då inne på Malmöfestivalen. Kom dit runt 7 typ, vi gick och käkade de klassiska grillspetten, fjärde året i rad vi käkar dem nu, tradition :P Haha.. Efter det gick vi bort till stortorget, klockan var då 8 och Joddla med siv hade precis slutat, ja, sen bara vi gick och väntade och hade tråkigt typ. Satte oss vid södertull och väntade på min pappa. När vi väl träffades gick vi bort mot Dansbanan, inte för att vi gick in men ändå. Hrm, ja, mycket tomrum här, för man bara väntade på 22.15 när fyrverkerierna skulle börja så när tiden väl var inne blev det ett stort fyrverkerikalas, haha, ja, sen var det över. Alla gick sen bort mot Stortorget för att se The Ark och blää säger jag bara. Det var så jäkla trångt. Alla knuffades och blev aggressiva när man försökte ta sig fram, det var inte kul. Vi stannade inte och såg hela, för man blev så less på det. Så gick till bilen och körde hem. Ja, typ, hände lite annat där emellan, men jaja whatever..

Idag då, har varit Trelleborgsloppet.. Tänkte springa det, men blev förkyld för typ en månad sen och har inte orkat springa sen dess, haha, jag som ville så gärna, jäkla skalle och hals. Men iaf, så ville jag inte kolla på loppet heller, hade bara retat mig då.

Däremot så är det fortfarande Mikaeli, så dit ska jag senare i eftermiddag iaf, nu däremot, hrm, ja, en varm macka hade suttit fint.

image300


image301


image302

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej=)
har tyvärr inte längre kvar min "gamla" blogg, har förflyttat mig till tjejsajten, börja om från början på nått sätt:) men jag vill ju själklart inte mista dig som läsare, så fortsätt gärna att titta och kommentera i min ny blogg:
http://soffiy.tjejsajten.se

2007-08-25 @ 12:19:17
URL: http://soffiy.blogg.se
Postat av: anna

kram på dig sötis! hoppas du har en lovely lördag!

2007-08-25 @ 17:28:56
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: J

Du är så jäklans duktig. Grymt avis må jag lova.

2009-01-14 @ 22:59:37
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0