Varm dag

Sådär ja, då var man äntligen hemma igen! Inte varit hemma på över 12 h nu :P haha..

Dagen började med mattelektion och matteföreläsning, inget kul att säga om det mer än att rasterna var sköna när man fick gå ut i solen. Vi käkade sedan lunch och satte oss ute i gröngräset för ett litet möte om vårt projekt för att hitta ett bra deadlinedatum. När vi var klara med det tog vi en promenad ner till stan och käkade glass. Vi satte oss brevid domkyrkan och bara njöt av solen. Jättehärligt. Det var en massa råkor som hade en guldgruva i papperskorgen framför oss, jätteduktiga på att hitta resterna av en gammal falafel, haha :P

Efter det hade vi klimatföreläsning mellan 3 till 5, det var jobbigt att vara inomhus när det var så fint väder ute. Första trekvarten somnade man nästan, usch, vad jobbigt det var, började tänka på min mjuka säng, haha. Men andra "halvleken" gick det bättre, då var man pigg.

Efter det gick vi till stadsparken för att grilla. Det var jättemysigt, satt där på gräset och käkade korv. Helt vindstilla var det också. Rena sommarkänslan, jättehärligt. Det var en väldigt fin park, inte varit där innan, massa ankor :) Funderar på att gå dit imorgon och fota lite. Men har inte bestämt mig riktigt, känner för att gå och shoppa också. Antingen så stannar jag hemma och solar (vilket det troligen kommer bli) Eller så går jag en runda ner i stan för att hitta shorts och skor och fotar lite i parken. Hade tyvärr inte kameran med idag och det ångrar jag, men visste inte att det skulle bli så mycket gående förbi så fina motiv :P haha.. Så vad jska jag göra imorgon då?

Jag brände mig på grytan igår så nu har jag ett litet rött märke på armen. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0