Uppdatering

Ja okej, idag blir det lite bilder för er att se..
Internet slutade fungera här i onsdags, det var inte kul, men nu är det iaf igång igen. Så hrm, nu har jag inte berättat vad som hänt på nån dag. Okej, i onsdags körde jag iaf 17 mil. Haha, började med att köra mot Ystad, sedan till Tomelilla, sen till Lund och till slut hem till Trelle, det var ganska trevligt, men blev lite trött på slutet. Har lite bilder från min färd att visa sen.. Igår gjorde jag inte så mycket, min puff kom hem på onsdagkväll så vi tog det mest lugnt hela dan :P Cyklade dock ner en kort runda i stan och kollade på ankor, men oj vad det blåste när vi cyklade hem :P Skulle nog stannat inne :P Jo vi gjorde rent akvariumet med ju, ojoj, det var på tiden, men oj så fint det blev :P Riktigt fint, skinande rent och grönt och fint. Bara det att pumpen inte funkar, lite synd..

Nu är klockan halv 2 och det är 1,5 h till Allsvensk premiär.. Aaaah, det ska bli nice, äntligen. Trelleborg mot Göteborg, det ni! OjojOJ, undrar hur många det blir idag :P

Hrm, tyvärr kan jag inte lägga upp bilderna från denna datorn så ni får vänta lite till :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0