Trött

Alltid lika jobbigt att gå upp en måndagmorgon :( Nu känner det som om man vill sova när man kommer hem, men kommer väl ha piggnat till tills dess hoppas jag :P

Mina fiskar förde ett jäkla liv igår när jag ska skulle, ploppade runt och hade sig..

Igår när jag inte kunde somna låg jag och tänkte lite, kom hursomhelst in på tentan, att det är skönt att inte behöva tänka på den, så tänkte hrm, när är det, 30 maj, typ en månad, say what, en månad, det är typ 5 små veckor dit, omg, snart tenta.. så nu har jag en liten tentaångest :/

Det blir ingen frukost för mig idag, har ingen mjölk hemma.. attans..
Jag har lite ont i mina ben känner jag..

Och hur i hela friden ska jag få rätt på detta fluffet idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0