Trött

Ja, nu är jag trött.. Varit det i typ en timme, blev det efter pokerfejs och den goda maten. Mätt är jag också.. Men är väl bra det så slipper jag trycka i mig en massa onyttigheter, även om jag är väääldigt sugen på chokladet som jag vet ligger i kylen..

Det finns inget att göra nu, går inget bra på tv, mina firrar har lagt sig och högtalarna till denna datorn är inte att leka med. Vanliga datorhögtalare, haha, jag skrattar åt dem.

Varför känner man hela tiden att man behöver nya saker? :P Haha, det är inte bra för min ekonomi, attans..

En fråga, hur får man sin visningsbild att vara större? :/ Har kollat runt lite bland alla inställningar men hittar det inte, säkert någon lätt liten sak som ska ändras, men då är jag dum för jag hittar inte det stället där det ändras, någon som vill hjälpa?

Imorgon är det dags, jag räknar ner. Kommer vara helt nervös. Drömde om det inatt, först att jag missade matchen och sen att jag kom in, men hann aldrig se matchen :s aja, är mest orolig över att jag kommer sova oroligt och drömma att jag missar den :s haha, inte lätt..

Hade en annan väldigt konstig dröm inatt, något om en ö, och min sovsäck var där och någon hittade den när jag gömt den, och något om en dykare, där var porslin med, ja jag fattade inte iaf..


- Jag ska ha hela chiliserien när jag blir stor -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0