Tisdag

Nu är jag trött. Igen.. Varit i skolan nån timme och gjort inlämningsuppgiften, skönt att ha den klar. Sedan gick vi ut på en promenad, det är varmt ute idag, dock ingen sol :P
Snart ska jag gå och käka, börjar bli väldigt hungrig nu, det blir kyckling idag.. Har precis kollat lite på tv, dock hade jag redan sett allt innan, men ändå.. Idag kom ett nytt Heroes, yeees :D

I skolan så var det någon som nämnde pizza så nu är jag sugen på det, haha :s

Jag har fått min madrass nu, så nu är sängen både högre och mjukare, nice det..

Annars nej, inget kul att säga, ska plugga senare innan House, sen är det bingen som gäller inför den långa skoldagen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0