Söndag

Okej, nu börjar vi. Nu ska det bli en sund Knutte.. Gick iaf hem från Centralen idag, alltid något.. Nu ska jag säga vad jag vill, men ja, jag måste försöka.. Ska inte äta efter 7, halv 8 på kvällen. Ska äta minst en frukt om dagen. Ska ta en extra drops (lakrits) efter måltiderna. Käka ett tuggummi varje dag. Framför allt så ska jag försöka att sova halv 11. Måste sova ut så man orkar i skolan. Ska inte äta onyttiga saker.. Det var inte så bra att det första jag såg när jag kom hem idag var många kakor.. Haha, så får väl käka nån sån om dagen med :P Eller kränga hälften på en helgdag ;D Ska också försöka gå mer om dagarna eftersom jag inte tränar något.. Aja, får se hur detta går..

Jag är sugen på bra musik så ni som har hittat något trevligt, skicka. Jag gillar det mesta, fast inte r'n'b och sånt.. men i stil med U2, Sonata Arctica, Magnus Uggla, Ted Gärdestad, Gyllene Tider, Melodifestivalstyle, 60-tal, ja det mesta utom hip hop, bla bla :P

Måste snart gå och handla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0