Sommar sommar sommar.. lalala

Ja oj gud vad det är skönt väder, synd att man måste plugga. Vill sola men här finns inget bra ställe till det. Gillar inte längre att sola på mitt rum för då får inte mina ben nån färg för mitt ansikte är största prioriteringen för färg ;P har hunnit plugga lite idag, till och med tvättat, inte bara en utan två hela maskiner. Imorgon ska det bli ännu varmare, antingen så stannar jag här i Lund och solar lite på balkongen, eller så åker jag hem med packning och är varm och är hemma i Trelleborg vid halv 2, så jag kan sola hela mig i bikini på terrassen, har inte riktigt bestämt mig, åker jag till Trelle msåte jag åka med mycket packning och vara varm och åka direkt efter skolan, alltså packa idag. Hrm, har inte riktigt bestämt mig än.

Jag skulle gå och handla innan, Kvällsposten, balsam och lite till, men ack, jag hade glömt mitt kort, pinsamt, hade bara 40 kr löst så det blev expressen och balsamet bara, kanske bra det, behöver spara pengarna med. :P

Imorgon är jag sugen på att ha min gula klänning från Gina Tricot, men ack jag har inga skor till det, störigt, jag måste handla en massa skor snart. Har iofs ett par svarta ankelboots, men då måste jag ha de svarta legginsen istället för de vita som jag vill ha, och de skorna är inte direkt några skolskor.. Aja, skitsamma.


Och ja, varför tror ni jag handlade Kvällsposten just idaaaaaaaag? JO, för då får man en James Bond-film :D Dagens var Die Another Day, den nästsenaste alltså från 2002 :) Den såg jag på bio kommer jag ihåg.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0