Onsdagsturen

Ja, i onsdags åkte jag först och klippte mig som jag tidigare sagt, sen väntade jag bara på bättre tider. :P Jag och pappa bestämde oss för att ta en liten runda. Det jag ville göra var att fota lite :P Haha.. Vi körde kustvägen mot Ystad och stannade nånstans och fotade lite. Jag tycker om att fota djur. :P Svanar var där några stycken av på vårt första stopp.

           
       

Sedan fortsatte vi till Ystad och där fotade jag lite till vid en strand där, kommer inte ihåg vilken det var :P Jag var ganska klumpig och trampade i gegga så jag fick köra och gå med pappas gympadojja på högerfoten resten av dagen sen :P Han har extraskor i bilen, smart han..

Sedan körde vi vidare till Tomelilla, där kollade vi på en golfbana och laxtrappa, haha, intressant va? Vi grillade revben och sånt.. När klockan var 9 körde vi mot Lund för att hämta upp min puff på stationen. När han var ombord körde vi vidare till Trelleborg. Många galningar är ute och kör märker man :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0