Min shoppingdag ;P

Oj vad denna dagen gick fort, var inne i Malmö halv 12 och det kändes som om tiden bara sprang iväg och nu är klockan kvart i 6, ojdå..

Jag fick en hemsk syn i Malmö, AIK:are, uuuusch ;P haha, men sorry, ni förlorar just nu mot MFF, bra det!

Jag sa till en på JC i kassan att han hade en ful tröja (MFF-tröja) haha, jag bara "Jag är Trelleborgare" haha, sen snackade vi lite till om förra matchen och så sa han att det stod 2-0 till Malmö just nu, men men, det har tydligen ökats på nu.

Iaf, min dag i malmö, var ute efter skor och shorts i första hand. Hittade ett par shorts, köpte dem. Hittade två till, köpte dem. Hittade en massa fler, men nej, inte fler shorts idag. Hittade sedan ett par snygga vita pumps på Din Sko, min mamma övertalade mig att köpa dem, så de fick följa med hem. Köpte även ett par vita ballerinas från Håkansson. Sen köpte jag ett par röda örhängen från Pilgrim, typ likadana som de jag har i vit och i blå. Fick sedan ett halsband av min mamma från Glitter, tack. Köpte ett linne på JC eftersom jag var där inne^^. Hrm, vad köpte jag mer. Jo, en mascara, Max Factor Masterpiece. Kostar egentligen 145, men var sänkt till 109 och så hade jag 20% så blir 87 kr. Kanon! Ja, det var väl allt. Nu måste jag lugna ner mitt shoppande, ett par svarta skor är nästa sak som jag måste ha. Aja..

Käkade en väldigt god bagel med kyckling och bacon inne på Heaven's World på Hansa Kompaniet, mums, väldigt generösa portioner med.

Kommer nog upp bilder sen om jag orkar, nu ska jag bara vila mig och mina fötter.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är konstigt, men på våren blir man alltid sugen på att köpa massa skor o kläder. Är kanske alla färger som lockar. Förresten gå in på min blogg o kolla hur du kan få ett presentkort.

2007-04-28 @ 18:21:27
URL: http://misssweetiepie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0