Maggan

           
           

Igår var det galet galej på magasinet som det heter, haha.. Ovan ser ni mig, Sara och Emma på förfesten och på Maggan. Det var en väldigt trevlig kväll, längesen jag träffade mina två kära vänner. Måste göras om snart tycker jag. Det var också väldigt trevligt att träffa allt annat folk man inte träffat på ett tag.

Idag har jag inte gjort mycket alls, sovit länge och sen bara slappat. Jag har varit ute och fotat lite i trädgården, snacka om att allt är dött typ :P Aja, typ på torsdag kanske ni får se lite bilder från det, inte idag iaf för denna skärmen är konstig, färgerna är helt galna :P Haha..

Jag måste klippa mig, mitt hår är inte fint..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0