Lördag

Idag är det sol. Det är positivt..

       

Det är lite fler bilder jag måste lägga in, alla får inte plats på pixbox, och försöker välja ut de bästa att lägga upp här, men det är svårt att välja tycker jag :P Hursomhelst, har fortfarande lite bilder från onsdags att lägga upp, men inte kul att lägga upp alla bilder samma dag, synd att man inte kunde uppdatera samma dag liksom :P Aja, hursomhelst, ni får nog lite mer bilder sen idag.

Jag ser hur många som brukar vara inne på min blogg, men varför kan ni inte kommentera lite då? :P Det är ju bara trevligt, jag blir glad för minsta lilla kommentar :P

Det var skönt med fotboll igår, äntligen allsvensk premiär. Kändes bra att vara tillbaka på Vångavallen, hela 5480 var och kollade :P

Nu spelar snart MFF, inte för att jag bryr mig, men ändå.. Vi har MFF nästa hemmamatch, ojoj, då får man gå dit tidigt så man får bra plats och överhuvudtaget kommer in :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0