JAAAAAAAA!

JAAAAAAAAAA!! Wonderful.. OMG alltså, vilken match.. Vi började bra och hade bollen mycket, när sen bollen går i mål, jag trodde inte mina ögon, fy fan  vad härligt, alla bara skrek, jaaaaa! Ojojoj ;D Det var nice.. Sen gör vi ett mål till, jaaaaaaaaaaaaa! Så i halvlek stod det 2-0. Sen får MFF straff i andra halvlek, har inte sett riktigt om de skulle ha den eller inte, men tror inte det. Men Daniel Andersson sätter den, han är inte snäll, jag vet var hans brevlåda bor. Sista tjugo min sen, fy satan vad nervöst det var, MFF var väldigt nära att sätta den, de pressade på hårt, men starka Trelle fixade det.

Alltså Trelleborgs FF - Malmö FF 2-1
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! Inget stoppar Trelleborg.


Nu ska jag snart bege mig hem till Lund, det blir en lång resa. Störigt att jag måste in om Malmö, kommer bli nerslagen om jag har min fina halsduk på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0