Illa, jag mår illa.. lalala

Nej, alltså jag mår inte illa, men jag fick låten på huvudet, Uggla är ju kung.. För övrigt min favoritlåt när jag var liten tillsammans med Jag mötte Lassie..

Ska jag vara helt ärlig fattar jag inte hur mina kära firrar kan leva när de har det så jätteskitt som de har.. Jag har aldrig sett ett så äckligt akvarium som jag har här i Trelleborg, det är pinsamt.. Men det går inte att få rent, det är för skitt, måste ta ut och göra om allt från början då. Men firrarna trivs, det är sjuk, hanen har ett stort skumbo och de parar sig HELA tiden. Hur kan de trivas? :s aja, måste nog ändå ta med de till Lund snart, men synd att de inte kan para sig längre då, de vill ju inte göra det i för stort akvarium och med andra fiskar omkring.. Så vad ska jag göra? Synd att göra om i detta med när han har sitt kära bo, skulle kanske kunna flytta över det nån annanstans så länge, men ändå, inte samma sak, aja, ingen aning..

attjooooooooo, attjooooooooooo, ojdå.. prosit på mig

Min pappa väckte mig imorse genom att skriva ut en massa papper, moget..

Jag ska klippa mig på onsdag :D:D:D Skitbra eller vad..

Igår satt vi och pratade om allt möjligt, sköna sängar, katter, golf och lite annat, saknar vår lille katt, även om den dog när jag var liten, hade velat träffa den mer :( Men men, nu har jag min Puffs katt, lille Frasse :D Sötaste katten någonsin, finns ingen katt som är mer puckad än den :P Och Emma har också sötaste Henry, så liten..

Nu ska jag snart frukostera lite Buffalovingar, det var längesen nu.. Sen borde man gå ut i det fina vädret, men vi vet alla hur det kommer sluta..

Slut för idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0