HappyKnutte

Jag är glad

Folket på Malmöbussen gav mig inte snälla blickar. Väl inne i Malmö var himlen grå.
Gick sedan hem igen från Centralen till lilla Sparta, har man fått sin motion dubbelt upp idag. Annars var det hoppandet på matchen som var dagens motion.

Mina öron är inte snälla, jo, det är dem egentligen. Det är alla dumma hörlurar som är för stora för dem, helt omöjligt att lyssna på radio i mobilen, det funkar inte.

Jag vill flytta hemifrån, visst jag bor inte hemma. Men bor i ett korridorrum. Skulle vilja ha en riktig lägenhet så man kan inreda ordentligt. Vill ha svarta fyrkantiga frukost/glasskålar :)

Mina fiskar var hungriga när jag kom hem, hoppas de inte ätit upp ynglen.
Update: Nej, alla 4 lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0