Hallelulja

Kom precis hem från en seeeg dag i skolan, men hade gjort några uppgifter idag och kändes som om jag fattade en del, så det känns bra :D Sen var det föreläsningen som var jätteseg.. Usch.

Kollade på schemat, och vad ser jag? JO, långhelg :) Ledig måndag och tisdag med ju! Ojoj! Det känns bra, dock fick vi en ny inlämningsuppgift till onsdagen, men det får göras imorgon så man slipper tänka på den!

Ne, nu ska jag ta min lunch, en korv i hotdogbröd, har dock ingen god sås, vill ha den franska men inte hittat den någonstans :/ Så det får bli ketchup, inte helt fel det heller iofs :)

Dessutom ser mitt rum ut som jag vet inte vad.. Har ställt den stora stolen typ mitt i rummet av någon anledning, och brevid den ligger typ hälften av mina kläder i en stor hög, fint? Nee.. Det blir som en liten ö där i mitten som man får gå runt.. kul.. Ne, det är faktiskt ganska trångt, får nog börja plocka undan lite :P

Kommentarer
Postat av: sara

snygg design! :)

2007-04-23 @ 14:00:04
URL: http://saraffs.blogg.se
Postat av: Felicia

Vad är det för kamera du har?

2007-04-23 @ 14:07:29
URL: http://charmingsaturday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0