God natt

Imorgon är det fredag, men det blir nog kyckling för det. Synd, för det är skitgott, speciellt den kycklingen som vi alltid hade förr på fredagar, långt innan den där kyckling på fredag-reklamen kom, ojoj, det var som taget ur våra liv. Okej, inte det där med ärtsoppa på torsdagen, men verkligen kyckling på fredag, mums, aaah, den såsen är nog den bästa som finns!

Imorgon ska jag till skolan sen bär det av till Trelleborg direkt, har hållt på och packat en massa nu, blir så mycket även om man bara ska vara borta någon dag, vet dock inte vad som tar sån plats för nu har jag inte tagit med mycket kläder :s Aja, något galet..

På lördag blir det shopping i Malmö stad, har börjat skriva en inköpslista, får spåna mer på den imorgon på bussen hem.

Mina hörlurar nannar forever nu, de funkar inte längre, så såna måste man också införskaffa sig. Någon som vet var de har lite mindre för små öron som mina? Orkar inte med såna man får ont av. Nu har jag börjat lyssna på radion på mobilen när jag går till skolan och då värker det i öronen när jag kommer fram, och hur kul är det på en skala?

Ska nog köpa biljetter till Sonata på onsdag när jag är hemma igen =) Mouhaha..

Jag skulle ju ta ut pengar innan men så glömde jag kortet osv. kom på nu iaf att jag inte har några pengar till busskortet imorgon då. Så jag får ta lite mynt. Måste fylla på kortet med minst 200, jag har en hundring, fem enkronor, tre tior och resten femmor, hoppas busschauffören inte blir sur när det är typ 50 andra som ska på bussen samtidigt ;P haha, får väl se!

Men god natt på er alla och ha en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Haha :D När är du född då?

2007-04-27 @ 07:11:19
URL: http://emiliees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0