God morgon/middag

Attjooooo, ojdå.. Nej som tur är är jag inte förkyld. Då var det Valborg igen då, kommer knappt ihåg vad jag gjorde förra året denna dag :P Aja..

Nej men just det :D GRATTIS KUNGEN på födelsedagen :D Klart vi ska behålla monarkin, men du borde bestämma liiite mer tycker jag, ha sista ordet kanske? Haha, nej nu ska jag inte säga för mycket.

Igår sa jag ju att jag och Sara var på McDonalds, haha, det finns två st akvarium där, i den ena så har de en sån prydnadssak som man har i ni vet, och där var 2 st typ 1 cm's kor, jag menar, ofta man har kor i ett akvarium :P På tal om det.. Ni vet det där programmet "På rymmen" som gick förr? Där han Tobbe Blom fick sitt "genombrott"? Tror jag iaf :P På ett av Tobbes och hans kompis uppdrag så var de nere i Trelleborg, uppdraget var att fiska en fisk och käka den. Men de hittade inget ställe att fiska här så de stack till McDonalds och fiska en fisk från akvariumet, la den pizzan och käkaden den! Både usch vad äckligt och usch vad taskigt! :( Haha, men men, så är det iaf..

Bara för det drömde jag att jag hade tre akvarium på mitt rum som det behövde bytas vatten i..

Igår så bakade min pappa en rabarberpaj som jag aldrig käkade av, så inatt drömde jag att jag käkade den :P

Aja.. så kan det gå..

Jahaja, vad ska man ha på sig på denna Valborg då? Jo, det har jag nog bestämt..

Jag ska nog byta mina skor, får testa i en storlek större och ha i nån sula eller så kanske, hur gör man annars? Varför ska skor vara antingen för små eller för stora? :(

Ha en nice Valborg!

Åh, herregud, det var 5 år sen min mamma flyttade häriåfrn men nädå vissa ringer fortfarande hit och frågar efter henne, please!

Kommentarer
Postat av: Mari

Hihi vilka roliga drömmar :-P
Rabarberpaj.. yummy! Men tycker det är så himla surt bara :-S

2007-04-30 @ 13:29:40
URL: http://modigh.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0