God morgon

God morgon.. Idag har jag sovit till 10, var svårt att gå upp, sov helt oroligt inatt igen, blää, inte kul..
Nu måste jag gå och dra i mig en stor frukost innan det blir lunchtid, haha, sen ska jag fantamaj ta och plugga innan solen tittar fram på mitt rum så man kan sola :P haha.. nä usch vad jag är sugen på att shoppa, men inte kul att gå ner i stan själv, kan inte denna stan heller för den delen :P

Just nu lyssnar jag på Video Killed the Radiostar, den är väl bra.. även Heat of the Moment går loss.

Nä nu blev jag sugen på att dansa och lyssna på bra musik.

Vad händer på Valborg folk? Något kul hoppas jag. Vet inte vilket "gäng" jag ska vara med :/

Nu vill jag bara försöka lära mig Photoshop ännu mer, men nej, plugga, att det ska vara så svårt att sätta igång med denna matten, säger att jag ska hela tiden, men ack vad det kommer saker ivägen, haha :P

En dag kvar i skolan imorgon, sen långhelg, blir väl Trelle igen :D Woho..

Aaaaah, drömde att jag var på flera ställen med skitfina djur och hade ingen kamera med mig, snaacka om mardröm. Visst igår var jag på ett ställe med ankor utan kamera, men ankor har jag sett och fotat innan och kan dra dit när jag vill. Men detta var exotiska djur, haha :P

Kommentarer
Postat av: Crazypill

tack för shoppingtipsen =)

2007-04-26 @ 15:31:41
URL: http://crazypill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0