Fortfarande trött

Usch, nu har jag suttit här framför datorn sen jag kom hem och knappt gjort något alls. Suttit och läst runt på lite bloggar. Läste en sorglig blogg som jag helst vill glömma nu, är alldeles för känslig, nej usch. Ska nog sätta igång och plugga snart, men är inte på humör nu längre :/ Nej, jag ska inte plugga, isf ska jag städa och få upp humöret. Men blev glad iaf när jag fått två kommentarer, haha, ja, jag får never ever någon kommentar, så detta var väldigt kul ;P

Tänkte lägga upp lite bilder från min helg i Trelleborg, men jag tog inte så många bra bilder, men visar lite ändå.. Först ut är fasanen som jag såg, dock tagen genom mitt skitta fönster, sedan grillade vi. Blommor är alltid kul att fota. Ännu en solnedgång.

           


Jag ska äta fiskpinnar idag..

Just det ja, någon som vet hur man förstorar profilbilden? Kommer inte ihåg om jag frågat innan, men om någon vet så hjälp :P Eller jo jag har nog frågat innan, men jag tjatar till jag får svar :P

Kommentarer
Postat av: Karin

härlig grillbild:)

2007-04-23 @ 19:48:48
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0