Dumma drömmar

Idag är jag trött, som jag trodde så drömde jag en hel hög oroliga drömmar om MFF - TFF, i en av dem stod jag och kollade på den, så helt plötsligt var vi inne i 70:e minuten och MFF satte 3 straffar. Efter det gjorde vi ett mål. Halva MFF-klacken var borta och jag undrade var den tagit vägen, min kompis sa att alla hade trillat ner typ och frågade hur jag kunde missa det. Så kom jag fram till att jag nog somnat när jag stod där. Stått upp mitt under en match och sovit :s
Sen i den andra så skulle jag käka frukost på Vångavallen, sen gick tiden och helt plötsligt var klockan halv 11 på kvällen och jag hade missat matchen, kommer inte ihåg så mycket mer av den. Då var jag hemma hos någon annan.
I någon annan som kom efter men som nog är fortsättning på den första av något slag, så i typ 80:e minuten låg vi under men alla slutade spela. Gick av planen och sånt, andra halvlek hade varit konstig så de skulle spela om den. Men de sa inget till oss, jag stod där och blev jätteupprörd, istället spelade de hög musik och gjorde massa konstiga saker på plan istället.

Aja, inget låter vettigt jag vet, men fattar inte att jag kan vara så orolig över att missa matchen, helt sjukt :P Det är jobbigt att drömma det, i den med att klockan var halv 11 stod jag och skrek medan min pojkvän bara skrattade åt mig. Typ "Faaan, nu är det på riktigt med, faaan" För då hade jag i den drömmen liksom drömt den före om att jag missat matchen.

Skitsamma, inte lönt att förklara mer. Var tvungen att skriva upp det såfort jag vaknade nu. Aaah, hatar att drömma sånt, man tror ju på det i drömmen.


Nu är det iaf mindre än 5 timmar till avspark.

Så nu måste jag gå och duscha så mitt hår hinner torka, sedan ska jag försöka käka en nyttig frulle.

God morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0